De website van Ondernemersfonds(ONS) Dordrecht is in de lucht! Daar kwam toch wel wat bij kijken. Zeker als je nog met elkaar de organisatie aan het neerzetten bent. Bijna alles wat je besluit heeft invloed op hoe je een website indeelt en wat je te vertellen hebt. Maar… we did it!
Het hele traject zijn we begeleid door Rebellion Monkey. We hebben alles doorlopen: kernwaardesessie, merkverhaal, ontwerp logo, beeldmerk, uitwerken van de pay off en het ontwerpen van de website. Toegankelijk, transparant, onafhankelijk, gemeenschappelijk, inspirerend, helder en laagdrempelig, dat zijn sleutelwoorden voor ONS Dordrecht. Dat is dan ook vertaald naar de website!
Daarom niet een banaantje, maar een Brokking taartje!
Dank monkeys, we zijn blij met het resultaat en de fijne samenwerking! Dat we maar heel veel bedrijven en organisaties mogen inspireren tot mooie en waardevolle projecten en inzet binnen ONS Dordrecht.
‘De winst van samen doen’, dat is waar we voor gaan en waar we voor staan!